Benvinguts a Mediterrània!

Benvinguts a l’escola,

Em fa molt contenta poder començar un nou curs, una nova oportunitat per aprendre i millorar, ja que per nosaltres l’aprenentatge és per tota la vida.

La nostra escola aplega persones amb caràcters, procedències, edats, ideals i somnis molt diferents. Aquesta diversitat és la que l’enriqueix i ens motiva a seguir formar-nos i viatjant a Irlanda, anar directament a la font on la dansa irlandesa va sorgir.

Tant sigui en una de les nostres formacions d’anglès com de dansa, les nostres dinàmiques motivadores es poden apreciar desde un primer moment.

El nostre objectiu, convertir-te en el millor ballarí que pots ser. El nostre secret, la disciplina, el treball cooperatiu, l’aprenentatge entre iguals, la concentració, el respecte i la professionalitat, però sobretot la nostra convicció que tot esforç sempre té la seva recompensa.

Creiem que l’ensenyament i l’aprenentatge només es donen quan hi ha un equip humà de professors/entrenadors, alumnes, familiars, companys, que gaudeixin i recolzin plenament les motivacions de cada alumne.

La diversitat de propostes o activitats paral.leles a les classes tals com: competicions, exhibicions, formacions, colònies. Ens ajuda a entendre una cosa molt important, i és que la superació d’un mateix és una de les nostres apostes més clares, ja que és la manera més clara d’aprendre que els obstacles no són més que aprenentatges .

Com a consell et direm que gaudeixis, de cada correcció, de cada moment, de cada descobriment, de cada repte. Recorda on eres i on has arribat, recorda què no sabies i ara si saps. L’aprenentatge és un camí,no una meta.

I recorda que cadascun de nosaltres és una peça d’un gran mosaic que contribuiex en l’expansió de la cultura i la dansa irlandesa arreu de Catalunya.

Aquesta és la nostra manera d’aprendre i la nostra manera de viure la dansa i expandir la nostra passió per ballar.

Bon curs a tots els mediterranis, petits, grans i mitjans

La Direcció

Betlem Burcet