Colònies a Irlanda

Summercamp in ireland

Descripció

Estada de 7 a 10 dies a Irlanda per nens i joves a partir de 10 anys. Aquest casal artístic d’estiu d’un mes de durada està enfocat a nens a i joves alumnes de l’escola i inclou l’estada en familia i totes les classes de dansa irlandesa. Activitats culturals i artístiques i immerssió l’inguística. Vine a viure una experiència que no oblidaràs.

Irlanda és el destí de la majoria d’agències que ofereixen colònies per infants i joves per tal d’aprendre la llengua anglesa.
Els seus paisatges, l’oferta turística i els seus habitants tant amables la fan una terra acollidora ideal per gaudir d’unes vacances i experiències noves.

Des de la Mediterrània escola de dansa irlandesa a Catalunya, us oferim la possibilitat de fer una estada a Irlanda per tal que els alumnes aprenguin la llengua anglesa alhora que puguin realitzar unes classes de dansa irlandesa conjuntament amb infants irlandesos de la mateixa edat o similar amb professorat nadiu.

Objectus

1. Escoltar i comprendre les activitats en llengua anglesa