Adults: Monogràfic d’Irlanda

El que importa és el viatge, no el destí

Descripció del recurs:

Vols organitzar una presentació amb ballada irlandesa al voltant de la temàtica d’Irlanda? Hem creat aquesta experiència inoblidable i innovadora dirigida a EOI’s, centres d’adults, o entitats que volen oferir als seus alumnes un coneixement de la cultura irlandesa amb un caire lúdic i d’immersió lingüística a l’anglès. Està enfocat a donar a conèixer els trets característics més importants sobre la cultura irlandesa, els seus llocs més emblemàtics, festes, tradicions, dansa i ritmes de la música folk-celta

Cada monogràfic es fa a la carta, depenent del motiu de la sessió del nivell lingüístic dels alumnes, tant sigui una setmana cultural, una festa de final de curs, . El monogràfic es pot completar amb una mostra de dansa irlandesa o bé amb un taller participatiu dels assistents a la sessió. Per a reservar aquest recurs cal que ompliu el nostre formulari

La sessió va dirigida a aquell centre que vol oferir als seus alumnes un coneixement de la cultura irlandesa amb un caire lúdic, es pot realitzar en Català o bé en anglès.

Escoltarem l’experiència personal de perseverança amb la història real de la Betlem, una nena d’Arbúcies, El Montseny, que es va enamorar de la dansa irlandesa arrel d’un vídeo que va veure quan aquí Catalunya encara no existia i va decidir viatjar a Irlanda amb uns objectius clars, per aprendre’n, fins que va obtenir el títol de Tercera del món.

Primerament viatjarem a Irlanda per captar l’escencia i la tradició d’aquest país.

Seguidament ens centrarem en la dansa i la seva evolució i convertirem la classe en una festa per a aprendre les famoses danses irlandeses com si estiguéssim en el propi Titanic.

Objectius del curs:

• Introduïr els elements bàsics de la dansa irlandesa
  • Donar a conèixer els trets culturals principals sobre Irlanda
  • gaudir i fer exercici amb danses de caire social i lúdic
  • aprendre aspectes musicals i ritmics

Necessitats tècniques:

• Per a la primera part farà falta un projector o PDI amb altaveus per poder conectar el Pen drive.
  • Per a la segona part de disposar d’un espai diàfan amb equip de so i microfon per a fer la ballada.

Dia i  Durada de l’activitat: Activitat d’una hora de durada, dia pactat.

On es realitza: Al propi centre

Nombre d’alumnes: Grup classe, entre 10 i 25 alumnes aproximadament.

Preu: 2’5€ alumne. El pagament es farà abans de realitzar l’activitat

Formulari d’inscripció a l’activitat: Vull fer el recurs

Escoles on hem realitzat aquest recurs

• EOI de Figueres