Dansa irlandesa amb nosaltres!

L’Escola és un somni fet realitat gràcies al compromís, la recerca i la perseverancia de professors,ballarins i families. Una obertura a nous coneixements, que t’endinsarà en un viatge transformador per explorar més aspectos de tu mateix@.  Compromesos amb l’educació, continuem formant-nos en la tradició per innovar. Garantim una formació cuidada i professional on les persones, la música i els nous projectes que es proposen ens permeten oferir la màxima qualitat.

Els nostres alumnes, la nostra garanta d’èxit.

– Vine a descobrir Mediterrània –

Classes de Dansa Irlandesa

Entre els camps de L’Universitat de Limerick i les platges de l’Escola Mediterrania, hem obert una finestra d’oportunitat, per importar la dansa irlandesa a Catalunya. Recreant, no només una escola de dansa, sinó una comunitat de persones amb objectius i motivacions molt diverses, però amb un denominador comú, ballem perquè per nosaltres, la felicitat és ballar.

Endinsat en un viatge de transformació personal

Classes d’Anglès

La interrelació entre l’anglès i la dansa que oferim en els recursos per a escoles i institucions, marca la diferència dels nostres tallers de forma significativa. Actualment, saber anglès és indispensable, per això, convertim l’aula en un espai ple d’oportunitats, diversió, i  experiències divertides i úniques basant-nos en la immersió lingüística a l’anglès en totes les edats.

Cada any participem d’estades  a Irlanda pels nostres alumnes a l’estiu on complementem l’aprenentatge de l’anglès i la cultura amb visites a castells, espectacles, museus, pubs etc.

Un sistema d’aprenentatge i creixement personal únics.

Espectacle Celtic Seasons

Magia, fascinació i encantament que mai deixen al públic indiferent.  La companyia de dansa Celtic Flow Irish Dancers és la nostra finestra d’exhibició, oferim espectacles de música i dansa irlandesa per tot tipus d’ocasions. Incorporem les arrels més autèntiques i tradicionals de la dansa irlandesa a les coreografies actuals, innovant i fusionant estils i ritmes. Deixa’t captivar pels nostres espectacles, ideals per totes les edats i tot tipus d’events.

Fes que el teu esdeveniment sigui diferent.