Anglès: què ens fa diferents?

Actualment saber anglès és indispensable, per això marquem la diferència en els nostres cursos, basant-nos en l’immersió lingüística i cultural a partir d’experiències divertides i significatives.

El nostre projecte

El nostre projecte educatiu ofereix una formació de qualitat gràcies a un equip docent que disposa de titulacions superiors ja sigui en dansa, música, anglès, magisteri o psicologia. El nostre objectiu és transmetre els coneixements amb eficiència amb treball, constància i satisfacció. Desenvoluparem una comunicació fluïda i efectiva en anglès partint d’unes activitats vivencials i engrescadores.

Els nostres alumnes

Els nostres alumnes tenen un contacte privilegiat amb el món anglosaxó gràcies a la formació continuada del professorat i les estades que oferim regularment per nens/es, joves i adults tant a Anglaterra com a Irlanda. Als nostres cursos aprenem, de forma pràctica i divertida, l’expressió oral en aquesta llengua estrangera, a partir d’activitats teatrals acompanyades de música, dansa i moviment.

Aprén anglès amb els nostres cursos

Oferim cursos d’anglès per tot tipus de nivells, edats i perfils.