Informació bàsica

Dubtes i preguntes sobre l'Escola, cursos, materials, etc.

Aquesta secció té per objectiu resoldre dubtes específics i donar una visió global de l’Escola, amb alguns punts concrets. Si tens qualsevol altre consulta, pots dirigir-te a nosaltres.

Qué és Mediterrània?

Som la principal escola en xarxa de dansa irlandesa i anglès del sud d’Europa, vinculada a la Irish World Academy de la University of Limerick i present arreu de Catalunya, amb presència a Barcelona, Girona i Vic. Podeu ampliar informació aquí i descarregar el nostre fulletó de cursos 2017 aquí.

Què puc aprendre a Mediterrània?

Disposem de cursos de dansa irlandesa i anglès per particulars (infantil, juvenil, adults, famílies), tallers per a escoles, institucions i associacions i propostes de la nostra Companyia de Dansa, Mediterrània Irish Dancers, com exhibició per esdeveniments. Més a la nostra pàgina d’Oferta Educativa.

Qui dirigeix l’Escola?

Mediterrània és un projecte creat i dirigit per la Betlem Burcet, ballarina professional amb més de deu anys d’experiència, gran formació i múltiples premis i reconeixements, apassionada per la Dansa i cultura irlandeses i per l’ensenyament. Trobareu la seva biografia completa aquí i els membres de l’equip de l’Escola aquí.

On és l’Escola?

En dansa irlandesa el terme escola significa un conjunt d’alumnes que ballen les coreografies d’un mateix professor. No és un lloc físic “únic”, sinó que els nostres cursos, tallers i activitats s’imparteixen a diversos centres de Catalunya (Barcelona, Vic, Girona).

Puc venir a provar una classe?

Si, tothom està convidat a participar d’una classe de prova avisant sempre al professor que la imparteixi en aquell moment. Porta una ampolla d’aigua i roba còmode per fer esport. Posa’t en contacte amb nosaltres!

Es fan intensius? Quan i on?

Si. Els dissabtes quinzenalment d’11:30 a 13:30 els alumnes de dansa Irlandesa de tot Catalunya ens trobem a Girona al teatre del Centre Cívic Ter.

Com em puc inscriure a un curs?

Un cop hagis triat el curs que t’interessa, dirigeix-te a la pàgina “Inscripcions” i omple el formulari a continuació. Et contactarem per confirmar la teva inscripció, dades i solucionar dubtes, aportar més informació, etc.

Necessito unes sabates especials per a començar a aprendre’n?

Si finalment decideixes apuntar-te el teu professor ja t’indicarà quin és el vestuari òptim, la nostra equipació d’escola. En funció del curs i modalitat triats, tindràs unes necessitats o unes altres.

Quin tipus de roba haig de portar?

Tots els nostres alumnes assisteixen a classe amb l’equipació de l’escola. Part de dalt: polo o samarreta Mediterrània. Part de baix: leggins foscos i mitges o mitjons negres per les noies i pantaló tècnic d’esport negre i mitjons negres pels nois.

Si ja he ballat dansa irlandesa alguna vegada em puc apuntar al nivell que tenia anteriorment?

Degut a que la dansa irlandesa en el nostre país no està regulada el professor valorarà el nivell dels nous alumnes d’acord amb l’estandard de l’escola.

Es obligatori competir?

Tenim alumnes amb inquietuds molt diferents. Alguns practiquen la dansa irlandesa com a entreteniment i d’altres opten per una formació més dedicada en la que competeixen per a equiparar-se amb els estàndards contemporànis de tota la comunitat de ballarins de dansa irlandesa.

Puc utilitzar gravacions dels balls d’escola de forma pública?

No. Els balls d’escola son obres artístiques i com a tal no es poden publicar sense el consentiment expres de l’autor.