Coneix l’escola

Descobreix Mediterrània: qui som, què fem, els nostres cursos i tallers, ubicacions... t'esperem!

Què és Mediterrània?

Mediterrània és fruit del creixement personal i professional del seu equip, que amb poc mes de 4 anys de rodatge ha expandit d’una a sis les seves localitzacions de la nostra xarxa d’escoles ( entre Barcelona, Girona, Vic i València) . Mica en mica i cuidant el projecte amb molt d’amor, Mediterrania s’ha guanyat la fidelitat dels seus alumnes i s’ha convertit  en la principal escola en xarxa de dansa irlandesa i anglès del sud d’Europa.

El nostre equip garanteix una formació cuidada i professional en tota la nostra oferta educativa, siguent  l’única escola amb dos professors Masters en dansa irlandesa que ens vinculen a la  Irish World Academy de la University of Limerick , a Irlanda. Pots descarregar el nostre fulletó de cursos 2017 aquí.

Projecte educatiu

El nostre projecte educatiu contempla dos pilars fonamentals:  l’anglès i la dansa.  Treballem a partir d’uns valors fonamentals basats en la passió i l’esforç, la creativitat i l’innovació i el treball en equip

La metodologia, està creada per comprendre i participar en l’aprenentatge de l’anglès desde l’etapa infantil (a partir de 3 anys) fins a l’edat adulta.

En les propostes de dansa tenim cursos en ball solo, ball grupal, ball per diverssió o be de competició, facilitem el material per poder estudiar a casa que transcorren setmanalement o bé amb tallers quinzenals de cap de setmana pels nostres alumnes més llunyans.

El nostre equip docent està format per ballarins amb titulacions superiors en dansa, música, anglès, educació i psicologia. L’entusiasme i passió per la nostra feina i per la transmissió de la cultura irlandesa, garanteixen una dinàmica positiva i una educació motivadora.

Oferta Formativa

Oferim una formació regular en els àmbits de la dansa i l’anglès tant per nens, joves com adults. A més, realitzem tallers per escoles, associacions i institucions. El nostre objectiu és guiar i acompanyar a l’alumne i fer créixer el seu potencial. “Never stop learning because life never stops teaching”.

Celtic Flow Irish Dancers

Celtic Flow Irish Dancers és la nostra Companyia d’exhibició. Comptem amb diverses propostes diferenciades d’espectacle, fem un viatge màgic des dels orígens de la dansa irlandesa fins a l’actualitat, amb la millor música en viu i els nostres ballarins.