Coneix l’escola

Descobreix Mediterrània: qui som, què fem, els nostres cursos i tallers, ubicacions... t'esperem!

Què és Mediterrània?

Som la principal escola en xarxa de dansa irlandesa i anglès del sud d’Europa, vinculada a la Irish World Academy de la University of Limerick i present arreu de Catalunya, amb seus a Barcelona, Girona i Vic. Fundada el 2010 per la Betlem Burcet, el nostre equip garantitza una formació cuidada i professional en tota la nostra oferta educativa. Pots descarregar el nostre fulletó de cursos 2017 aquí.

Projecte educatiu

El nostre projecte educatiu ofereix una formació de qualitat, gràcies a un equip docent en continua formació i amb titulacions superiors en dansa, música, anglès, educació i psicologia. El nostre entusiasme i la nostra passió per la transmissió de la cultura irlandesa, garanteixen una dinàmica positiva i una educació motivadora.

Oferta Formativa

Oferim una formació regular en els àmbits de la dansa i l’anglès tant per nens, joves com adults. A més, realitzem tallers per escoles, associacions i institucions. El nostre objectiu és guiar i acompanyar a l’alumne i fer créixer el seu potencial. “Never stop learning because life never stops teaching”.

La Dansa Irlandesa

La dansa irlandesa atrau gent de totes les edats i de totes les cultures. La seva expansió pels cinc continents ha estat vertiginosa durant els darrers vint anys i actualment gaudeix d’una forta implantació i de ressò mediàtic. Descobreix les seves modalitats amb nosaltres!

Cursos destacats

Oferim cursos de Dansa Irlandesa i Anglès per tot tipus de persones, edats i perfils. Si tens qualsevol dubte o consulta pots contactar amb nosaltres aquí.

Mediterrània Irish Dancers: la nostra Companyia

Mediterrània Irish Dancers és la nostra Companyia d’exhibició. Comptem amb dos propostes diferenciades d’espectacle, fem un viatge màgic des dels orígens de la dansa irlandesa fins a l’actualitat, amb música en viu i els nostres ballarins.