La Betlem Burcet als mundials de Dansa Irlandesa 2017

La directora de l’escola, Betlem Burcet, va competir el dia 16 d’Abril d’enguany als mundials de dansa irlandesa de l’ACRG a Dublín.

És la primera Catalana en qualificar-se per a una competició a nivell mundial. És també la primera Senior Lady Europea de la reconeguda escola del professor Michael Ryan.

Durant tota la setmana santa, els millors ballarins es van reunir a l’hotel City West de Dublín per a aquesta competició. Hi van assistir més de 25.000 persones, entre elles, personalitats com Ciara Sexton i Gabin Doherty.

Descobreix la dansa irlandesa amb nosaltres
La dansa irlandesa és una combinació excel·lent d’exercici físic i de tradició. L’espectacle Riverdance l’ha donat a conèixer per l’impacte dels seus ritmes  i moviments amb els peus.

Més cursos de dansa irlandesa
Oferim nombroses activitats i experiències per a totes les edats, per tal que cada alumne pugui triar la seva formació segons els seus interessos personals.