Campionat d’Irlanda 2017

Els alumnes de nivell més avançat de l’escola participaran als mundials de l’any vinent.

El passat mes de Novembre, 15 alumnes de l’escola, acompanyats pels professors i familiars, van anar a Carlow, Irlanda a una competició, els Irish open championship.

Aquest campionat era, també, un classificatori pels mundials 2018 que es celebraran l’abril de 2018, a Maastricht. Els nostres alumnes de nivell més avançat, en Pau Molina, en Gabi Dachin, en Graham Mckane, la Sandra Carbonero, la Júlia Gasch i l’Emma Carné van participar-hi i tots ells es van classificar.

Durant aquests mesos, estaran preparant-se físicament i mental i assajant durament i esforçant-se per donar el millor d’ells. Els felicitem per la feina feta fins ara hi desitgem molta sort i tot el suport!

Mira el nostre facebook per veure més fotos d’aquest campionat!

Etiquetes: ,

[ssba]