Cursos de Dansa Irlandesa

Els nostres cursos de dansa irlandesa, per a tot tipus de persones, edats i perfils. Si tens qualsevol dubte o consulta pots contactar amb nosaltres aquí.

L’equip Mediterrània

El nostre equip docent garanteix una formació cuidada i professional, està format per ballarins amb titulacions superiors en dansa, música, anglès, educació i psicologia. L’entusiasme i passió per la nostra feina i per la transmissió de la cultura irlandesa, garanteixen una dinàmica positiva i una educació motivadora. Garantim una formació cuidada i professional en tota la nostra oferta educativa, siguent l’única escola amb dos professors Masters en Dansa Irlandesa que ens vinculen a la Irish World Academy de la University of Limerick, a Irlanda. Mica en mica i cuidant el projecte amb molt d’amor, Mediterrània s’ha guanyat la fidelitat dels seus alumnes i s’ha convertit en la principal escola en xarxa de dansa irlandesa i anglès del sud d’Europa

L’alumnat

La nostra vocació i la passió dels nostres alumnes es tradueix en unes classes exemplars . Volem apropar-vos la cultura Irlandesa i ho volem fer amb qualitat, gaudim molt plegats i aquesta motivació és la que implica a persones de totes les edats i famílies senceres a formar part del el nostre projecte. Vine a descobrir la Dansa Irlandesa amb nosaltres!

El projecte

Som la principal escola en xarxa de dansa irlandesa i anglès del sud d’Europa. Dirigits per la Betlem Burcet, treballem a partir d’uns valors fonamentals basats en la passió i l’esforç, la creativitat i l’innovació i el treball en equip. El nostre projecte educatiu ofereix una formació de qualitat gràcies a un equip docent que disposa de titulacions en dansa, música, anglès, magisteri o psicologia. El nostre objectiu és transmetre els coneixements amb eficiència amb treball, constància i satisfacció. Ens trobaràs a diferents ubicacions i horaris a Barcelona, Girona o València, entre d’altres.